donderdag 28 februari 2013

We gaan nog even door

De medische molen staat bij mij nooit stil. Is het één niet klaar dan heb ik het volgende al weer. De pink van mijn rechterhand staat regelmatig vast. Een triggerfinger. Niets ernstigs alleen vervelende. Ik heb een paar jaar geleden hetzelfde gehad maar toen aan mijn ringvinger. Twee maal een injectie gehad en uiteindelijk opereren. Goed resultaat. Nu sla ik de injecties over ga maar gelijk over op opereren. Ik heb geen zin in een behandeling en dan uiteindelijk toch nog onder het mes. Ik ben niet zo gemakkelijk met mijn pezen.
21 Maart konden ze me al op het programma kwijt. Dus dat is best snel. Valt dit precies in mijn ziektewet van de Kahler dus dat komt dan mooi uit.


1 opmerking:

  1. Hallo Rona en Joop,
    Nou wat een opluchting dat de biopsie goed was,want het is nu wel genoeg geweest. Nu maar even lekker vakantie vieren, naar de sneeuw of zon? Wat geweldig (ha,ha) dat de operatie in jouw ziektewet periode valt. Hoef jij je niet nog eens extra ziek te melden. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan jou nemen.
    Geniet lekker van de goede uitslag en ga lekker ontspannen in de vakantie en nieuwe energie opdoen.
    Groetjes uit de kop van Noord Holland en een dikke kus!
    Juriaan en Anke

    BeantwoordenVerwijderen