woensdag 27 februari 2013

Opluchting

De uitslag van de biopsie is goed. Het blijft een goedaardig aandoening te zijn dus we zijn klaar. Er hoeft niets te gebeuren en deze dame mag weer teug naar het bevolkingsonderzoek. Het heeft ons inmiddels wel 3 weken heel veel spanning en stress gekost. Tel daarbij op dat we flink de griep hebben gehad kunnen we tot de slotsom komen dat we allebei een kledingmaat kwijt zijn. Nu is dit op zich niet zo erg maar we zijn ook een groot deel van onze conditie kwijt. Ik kon het gisteren goed merken tijdens herstel en balans. Mijn trainingsschema bleek al naar beneden te zijn bijgesteld maar zelfs dit hield ik niet vol.
Wat een ellende. Het fietsen was weer zo confronterend. Ik heb het gewoon niet volgehouden. Ik wordt dan zo ontzettend misselijk. Ik ben blij dat ik nog steeds mijn anti misselijkheid pilletjes heb van mijn chemo tijd.

Vandaag trachten het huis een beetje door te werken. Gaat wel in kleine etappes want ook dit kost veel energie. Het werk sla ik deze week nog even over. Volgende week een weekje op vakantie en dan begin ik weer met werken. Ik wil dan wel het werk wat sneller gaan uitbreiden.

Ik ga met de psycholoog overleggen om Mind fullnes op te geven. Ik heb hier gewoon helemaal geen zin meer in. Kom ook niet aan mijn huiswerk meer toe dus dat geeft stress en dat wil ik niet.

Nou dit was even een korte maar heel belangrijke update.




5 opmerkingen:

  1. Hoi Rona,

    Toch gefeliciteerd met de uitslag van het biopt!
    Dat lucht ongetwijfeld op. Je kunt er iets anders ook niet bij gebruiken lijkt mij!

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Jan. Ik vind het allemaal wel genoeg zo.

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Meid, ik kan jullie opluchting heel goed voorstellen.
    Neem de tijd om die 3 weken stress van je af te schudden!

    Alvast een hele fijne vakantie!!

    Hartelijke groet,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rona,
    Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat alles goed was (behalve je triggervinger dan)! Ik had het heel erg voor je gevonden als je opnieuw zware behandelingen zou moeten! Gefeliciteerd met de goede uitslag en geniet van jullie vakantie.
    Hartelijke groeten, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen