donderdag 13 september 2012

Stembus en gezellige koffievisite

Naar aanleiding van de update een paar dagen geleden, op het blog van Jan en Marlies ten Voorde, dacht ik misschien is een kopje koffie drinken wel gezellig. Jan en Marlies stonden niet zo giga ver bij ons vandaan op de camping en gisteravond werden het stemmen en koffiedrinken gecombineerd.

Wij, Joop en ik, vonden het heel gezellig en fijn om met een Kahlercollega te kunnen praten. Het blog van Jan hadden we al vele malen door gelezen op zoek naar herkenning. Herkenning is voor mij heel belangrijk om vast te stellen dat ik echt geduld moet hebben en dat alles niet zo snel kan gaan als ik zou willen.
Jan en ik hadden heel veel dezelfde raakvlakken. Natuurlijk niet zo vreemd als je dezelfde K ziekte hebt.
Vooral de moeheid is zo overweldigend, dat dit echt niet leuk meer is. Als je dan terug hoort van een ander die dit ook zo ervaren heeft, geeft dit voor mij veel steun en support. Je bent er niet alleen in.

Ik hoop dat Jan en Marlies nog heel veel fijne dagen op de camping hebben en dat het weer hun gunstig gezint zal zijn. Het weer is tot nu toe wel zodanig dat je iets kan ondernemen zonder weggeregend te worden maar iets warmer mag denk wel.
Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten