woensdag 5 september 2012

Dolle dinsdag

Vanmorgen controle bij de uroloog. Ik heb buiten MM ook nog een IC (interstitiele cystitis) dit betekend een niet bacteriele blaasontsteking. Dit valt onder de ernstige maar gelukkig goedaardige ziektes.
Het is vooral erg pijnlijk. Ik had hiervoor pijnstillers maar omdat ik helemaal genoeg heb van pillen en andere troep wilde ik hiermee stoppen. Ik heb heel langzaam afgebouwd, doe je dit niet dan ben je net een junck met alle afkickverschijnselen die erbij horen. Het is goed gegaan. Ik heb er een maand over gedaan. Nu loop ik krom van de pijn in mijn bekken en rug. Toch nog maar met paracetamol trachten op te vangen en anders Tramadol erbij. Lyrica wil ik echt niet meer.
's Middags nog langs de GGD in de stad om bloed te geven voor Hepatitis A bepaling. Voor onze vakantie over 5 weken moet ik wel weten of deze vaccinatie nog actief is. Dan krijg ik eind deze maand een nieuwe DTP injectie en misschien ook een nieuwe Havrix.

Gisteravond lag ik weer om 7 uur in bed, moe en uitgeput. Vannacht wel goed geslapen. Ik denk dat de Famosan extra sterk wel gaat helpen tegen mijn opvliegers.
Ik had er vannacht maar 2 dus dat was al veel beter. Vanmorgen al een stuk beter opgestaan. Dus ik hoop dat het een lekker dag wordt.

Het weekend wil ik wat fitter zijn want Joop heeft een hotel geboekt aan de boulevard in scheveningen. We hoeven alleen de weg maar over te steken en staan op het strand. Dicht bij de pier dus we kunnen lekker gaan genieten van strand, zand, zon en een drankje.
We hebben een super leuk hoteletje. http://www.boulevardhotel.nl/buiten/fotos.asp?p1=nl
We hebben er echt zin ik. Kijken hoe het gaat omdat ik  nog niet zo heel veel kan. Maar een campingstoel mee en een badlaken dan kan ik toch alle kanten op. Slapen op het strand kan ik ook wel.

Eveline is, aangezien ze klaar is met haar studie lekker thuis dus ik heb overdag aanspraak en dit doet me ook erg goed. Het idee dat je niet alleen thuis zit want de muren komen inmiddels wel op me af hoor. Nu kan ik gelukkig ook weer wat meer de deur uit als ik niet zo moe ben. Even koffie drinken op de afdeling dat doet ook goed.
Eveline noemde me laatst een donskuiken. Mijn haren beginnen nl weer te groeien. Mijn bol glimt niet meer zo erg omdat er inmiddels wel 2 mm haren opstaan. Wit of blond dat weet ik nog niet. Nou als het 1 cm per maand groeit dan ben ik al blij. Welke kleur er ook terug komt ook dat maakt me niet uit. Verven doe ik niet meer. Heb ik ook geen last van uitgroei.






1 opmerking:

  1. Hoi lieve Rona,
    Een schitterend verhaal, en zeker het feit dat je niet meer je haren gaat verven. Je zult zien wat je naturelle kleur mooi bij je zal passen, je ziet het aan mij - helemaal GRIJS - en ik ben er trots op. Vindt ik een hele goeie van Eveline een DONSKUIKEN :-) En een heerlijk weekendje er tussen uit, geniet er maar lekker van. Martin en ik zijn afgelopen weekend in DRENTHE geweest, het was HEERLIJK effe niets horen en zien - even tijd voor jezelf - en op de fiets geweest - resultaat BILLEN pijn hahaha. Ja en dan nog 5 weken - ik zie het al voor mij Rona & Joop onder de PALMEN aan het BLAUWE water/zee lekker genietend van een COCKTAIL, lieverd dat moet toch een geweldige leuke tijd worden. En mocht je nog onverhoopt een koffer draagster zoeken, kun je gewoon Yvonne boeken. Tot zover dikke knuffel en grt van ons uit Haanrade Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen