dinsdag 14 juli 2015

Geen gezellige koffie met mijn collega's

Gistermiddag ben ik opgebeld door de assistente van professor Sonneveld uit het Erasmus MC. Hij heeft verzocht om mij op het spreekuur van donderdag a.s te plaatsen. Via de mail heeft mijn hematoloog om advies gevraagd. Was al eens eerder gebeurt en toen via de mail advies gekregen. Nu dus niet en moet ik zelf op het "matje" komen. Het kan iets eenvoudigs wezen maar toch maak ik me wel een beetje zorgen.
Andere medicatie betekend ook weer andere bij werkingen en wat ik van lotgenoten gelezen heb zijn deze niet allemaal even prettig. Nu hoorde ik gisteravond op de radio een berichtje dat het Erasmus MC  een artikel geplaatst heeft dat een speciaal dieet bijwerkingen van chemo kan voorkomen. Er wordt een onderzoek naar opgestart en misschien is het hier wel voor. ;-)
Al met al gaat mijn geplande afspraak met mijn collega's ivm mijn afscheid niet door. We tillen het nu maar over de vakantie heen.

We blijven optimistisch. Ik ga weer lekker met mijn kraaltjes aan de gang en vanmiddag krijg ik vast schilder tips. Leuk.

Mijn pijnlijke heupen zijn onder controle met 16 mg morfine. Fijn spul zo tegen pijn. Zodra het weer kan stop ik er mee want eigenlijk wil ik dit niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten