maandag 4 mei 2015

Kuur 7 valt zwaarder

Of ik heb het gewoon te druk. Kan natuurlijk ook.
We hebben veel etentjes, heel maar dan ook heel gezellig. Maar zoals ik al vaak tegen andere gezegd heb, ook leuke dingen kunnen te veel worden.
Vorige week heb ik koekjes gebakken met de buurkindjes. Het was kei gezellig. Alleen dan merk je de beperkingen van een rolstoel. Je kunt niet even tussen door iets pakken of zo op tafel. Dit is dan extra vermoeiend. Aan het einde van de middag was ik helemaal af. Dan nog opruimen en het eten voorbereiden.
Ik lag die avond om 9 uur in bed. Heb er de hele week over gedaan om een beetje bij te komen, maar ik had het voor geen geld willen missen. Op facebook zijn er al diverse foto's voorbij gekomen maar ik wil ze hier toch ook nog even neer zetten omdat deze dan zeker bewaard blijven voor later. Ik maak dit blog voor mezelf om dingen gewoon lekker van je af te schrijven maar ook voor als ik er niet meer ben dat blijven de herinneringen toch levendig voor wie dit wil. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten