dinsdag 27 januari 2015

Samenloop voor hoop

Op 6 en 7 juni 2015 wordt dit evenement weer hier in ons prachtige Veldhoven gehouden.
Tijdens dit evenement is er een kaarsen ceremonie. Hier worden vele kaarsen zakken ontstoken. Dit is een prachtig en emotioneel moment. Er wordt een gedicht of lied ten gehore gebracht.

De kaarsen zakken worden verkocht op vele verkoop punten. Ook ik heb een aantal zakken die ik heel graag wil verkopen.
Het is de bedoeling dat iemand zo'n kaarsen zak koopt voor 5 euro, er een tekst of afbeelding op maakt. De zak wordt dan weer bij mij ingeleverd. Ik zorg er dan voor dat de kaarsen zak op de avond voorzien wordt van een kaars en aangestoken wordt. De 5 euro gaat dan naar het KWF.
Ik kan me voorstellen dat iemand zegt maar dat wil ik wel alleen ik ben niet in de gelegenheid om de kaarsen zak te komen halen en brengen dan geef ik mijn bankrekening in een pb'tje, vervolgens geef je door wat je erop wilt hebben en ik zet de tekst of afbeelding erop. Tegenwoordig met het internet is er veel mogelijk.

Ik hoop dat de samenloop voor  hoop Veldhoven weer net zo succesvol zal zijn als 3 jaar geleden.

1 opmerking:

  1. Hoi .Wat zal dit een indrukwekkende ceremonie zijn,Sterker nog wij willen dit meemaken ook op 6 of 7 Juni,Hou voor ons en Sandra maar zo'n kaarsenzak .Volgend weekend horen wij wel hoe alles gaat.Dikke kus van
    Herman en Elly,

    BeantwoordenVerwijderen