dinsdag 13 mei 2014

Alweer 2 weken in het ziekenhuis

Beste blog lezers,

het heb even geduurd maar hier dan een bericht van Rona.

ze is opgenomen met een erge pijn in de rug gezien ze bekent is in het ziekenhuis dachten ze dat het met de kahler te maken had, maar na 2 dagen kwam toch het vermoeden dat het waarschijnlijk wat anders kan zijn en denkt men aan iets neurologies.
Ze kreeg zoveel pijnstilling dat iemand daar 24 uur van slaapt en het hielp niets
Er is een hersenscan gemaakt en ze hebben hersenvocht afgenomen hiervan waren de resultaten negatief, wel fijn maar wat veroorzaakt de pijn nu.
de doktoren staan voor een raadsel.
Nu moet er nog een uitslag komen van het vocht uit Rotterdam.
Op het moment heeft ze een PCA morfine pomp zodat ze zelf naar behoefte om de 6 minuten een puls kan geven dit word samen met Kenist ??? gegeven dit zal tot vrijdag plaats vinden en ze hopen dan de pijn onder controle te hebben zodat er kan worden overgeschakeld naar medicijn in pil vorm.
Mocht dit niet lukken dan wordt ze waarschijnlijk verplaatst naar Maastricht alwaar er op academisch niveau gezocht moet gaan worden.
 tot hier de korte up date ik hoop dat Rona binnenkort zelf haar verhaal weer kan schrijven.

3 opmerkingen:

  1. Oh Joop, ik maakte me al ongerust omdat het zo stil was op Rona's blog.
    Ik hoop dat ze snel achter de oorzaak van de pijn komen en het kunnen oplossen.
    Heel veel sterkte voor jullie beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joop en uiteraard Rona,
    Wat lief Joop dat jij ons even op
    de hoogte omtrent de situatie met
    Rona. Uiterst vervelend dat men nog
    niets heeft kunnen ontdekken wat nu de
    exacte vervelende iets is wat de pijn veroorzaakt.
    Ik hoop dat er snel iets uit de bus komt, en hopelijk
    is het niet nodig om naar het AZM Maastricht te komen.
    Voor mij zou het wel een klein pluspuntje zijn, dan kan ik
    even persoonlijk goeiendag komen zeggen bij Rona.
    Nu zul jij het even voor mij moeten doen Joop. Geef jij
    Rona van mij een knuf. En dat wij aan haar denken.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Joop, ik maakte me al zorgen omdat Rona's blog zo stil was.
    Ik hoop dat men snel achter de oorzaak van de pijn komt en het goed te behandelen is.

    Weet dat ik aan jullie beide denk!

    Warme groet,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen