zondag 9 februari 2014

Afscheid van de nachtdienst

Het is op het moment dat ik dit schrijf 2.10 uur. Ja klopt midden in de nacht dus. Net even een programma gekeken op uitzending gemist, de improvisatieshow, samen met mijn collega.
Waarom dan afscheid als titel.
Dit is mijn laatste nachtdienst. Toch wel even slikken. De nachtdiensten waren en eigenlijk zijn toch wel mijn favoriete diensten. Ze kunnen druk zijn maar ook net als nu heel rustig. Als het druk is vliegt de tijd om en als het rustig is moet je jezelf vermaken met wat lezen, spelletjes doen wat opdrachten maken en soms bijspijkeren van je kennis.
Voor mij blijven nu alleen de vroege diensten over. De dienst die ik altijd het minst fijn gevonden heb. Dat vroege opstaan vond ik maar niets. Gelukkig is dat inmiddels wel een beetje makkelijker geworden dus dat scheelt.
Goed, vannacht dus afscheid nemen van de nachtdienst. Weer een stukje wat weg valt als je kanker hebt. Ik ben benieuwd hoelang ik de overgebleven stukjes kan blijven vasthouden. Ik hoop nog een lange tijd.

2 opmerkingen:

  1. Ja meid, erg vervelend als je.dingenmoet inleveren. Ik hoop dater goede dingen voor terug komen grtjzz xxx hanneke r.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks. We gaan er weer voor. Hopelijk nu met beter resultaat.
      Binnenkort maar weer eens koffie afspreken.

      Verwijderen