woensdag 28 november 2012

"Gewoon" doorgaan

Mmmm vanmorgen op het werk komt een collega naar me toe, of ik even naar de arbo wilde bellen. Natuurlijk wilde ik dat doen. De afspraak was nl dat ik zou horen wat de titer zou zijn van mijn Hepatitis B vaccinatie van 12 jaar geleden.
Blijkt de titer nog maar 11 te zijn. Wel aanwezig dus maar te weinig om veilig te kunnen werken. In overleg met de bedrijfsarts nu een booster gekregen. Weer een prik. Het houd niet op. Ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee hoor. Al dat geprik en zo. Mijn blaas werkt ook al zo lekker mee. Ik had gehoopt dat ik een gewone blaasontsteking zou hebben. Niet dus. Het is het blaaspijnsyndroom wat opspeelt. Ben je klaar mee. Iedereen die ooit een flinke blaasontsteking heeft gehad weet wat ik nu voel. Gelukkig is er paracetalmol en diclofenac om de klachten te verminderen.
Volgenden week naar de uroloog. Kijken wat die te zeggen heeft. De blaasspoelingen werken dus niet zoals het was. Gelukkig is het een ziektebeeld wat op en neer kan gaan, ik hoop dus dat het maar een fase is. Veel meer valt er nl niet meer aan te doen. Ja misschien laseren als er weer zweertjes zitten. Ik zit hier alleen, ook al niet op te wachten.

WANNEER HOUD HET ALLEMAAL EENS OP.



1 opmerking:

  1. Hoi Rona,
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt met ziek zijn.
    Kon je daar maar even vakantie van hebben hè. Even er helamaal niet aan denken, weer gezond voelen, geen pillen, spuitjes, geen pijn.
    Helaas ben ik niet bij machte om je dat te schenken, maar ik wens het je wel toe!
    Sterkte!

    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen