woensdag 6 mei 2015

Houden van

Wordt dit tegenwoordig nog wel benoemd in een tijd die zo snel en gehaast is?
Ik ben maandag samen met mijn dochter de hele dag op pad geweest. Ze was nl jarig. We zijn naar de Veldhoven Zoo geweest, voorheen het papegaaien park. Wat hebben we genoten, van de prachtige vogels, andere kleine dieren, het mooie weer en vooral van ons samen zijn. Aan het einde van de dag kwamen Erwin en Ilona daar nog bij om vervolgens lekker uit eten te gaan. Wat heb ik genoten van Joop en de kinderen. Heerlijk. Thuis gekomen lag ik snel in bed en kreeg ik een heerlijke knuffel van Eveline en "ik hou van jou" wat is er fijner. De volgende morgen was ik moe maar heel tevreden. Wat wil ik nou nog meer. Wetende dat diegene die van je houden heel dicht om je heen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten